Iqwal Lebih Dikenali Selepas Dikaitkan Dengan Chacha Maembong

on Saturday 22 March 2014

Iqwal Hafiz mengakui gosip dengan Chacha Maembong buat dia lebih dikenali.

Penyanyi Iqwal Hafiz mengakui dirinya lebih dikenali selepas dikaitkan bercinta dengan aktres Chacha Maembong, 19, sejak lapan bulan lalu.

Iqwal, 22, berkata, perubahan drastik dilihat melalui peningkatan pengikut di laman-laman sosial yang kini sudah mencecah hampir 10,000.

"Saya berkawan dengan dia bukan untuk meraih publisiti semata-mata, namun begitu saya akui sejak dikaitkan dengannya orang lebih perasan kewujudan saya dalam industri.

"Saya tidak kisah apa juga yang orang ingin cakap tentang kami bercinta atau tidak, tetapi secara jujurnya saya dan dia seperti adi- beradik sahaja," ujarnya kepada mStar Online.

Sementara itu, Ikhwal berkata, meraka juga sudah bertemu dengan keluarga masing-masing.

Tambahnya, sikap jujur dan ikhlas Chacha dalam perhubungan tersebut membuatkan mereka selesa bersama.

"Mungkin sebab kami berada dalam satu industri membuatkan kami serasi dan rapat.

"Kami saling bertukar pendapat dan berkongsi pengalaman dalam bidang masing-masing. Dia minat muzik dan kadang-kadang kalau ada masa, saya ajarkan dia bermain keyboard," katanya.

Sementara itu, bercakap tentang perkembangan kerjayanya, Ikhwal mengakui terpaksa melalui jalan yang panjang untuk berada dalam industri seni tanah air.

Bagiamanapun, katanya, dia menganggap ia sebagai cabaran yang menguatkan lagi semangatnya untuk terus bersaing dengan artis-artis tempatan.

"Tiada masalah kalau lambat dikenali kerana kebanyakkan artis yang betul-betul berjaya mereka akan mengambil masa yang lama.

"Apa yang penting adalah pencapaian. Namun, itu bukan bermakna populariti itu tidak penting, cuma adanya pencapaian, seseorang artis itu mampu untuk bertahan lebih lama" ujarnya.

Dalam pada itu, Iqwal juga kini sedang sibuk dengan rakaman album keempat yang berkonsepkan Pop dan RnB.

Album tersebut yang diterbitkannya sendiri dibawah syarikat miliknya Empire All Star Event dan khas untuk pasaran Malaysia.
sumber: http://www.mstar.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved