Gangguan Bekalan Air Di KL, Gombak Mulai 7 Oktober 2013

on Monday 7 October 2013


KUALA LUMPUR: Beberapa kawasan di Wilayah Kuala Lumpur dan Wilayah Gombak akan mengalami gangguan bekalan air sementara ekoran kerja-kerja kecemasan pembaikan paip di Rumah Pam Wangsa Maju.

Penolong Pengurus Besar Jabatan Komunikasi Korporat & Hal Ehwal Awam Syabas, Priscilla Alfred berkata kerja-kerja pembaikan itu dijadual dapat disiapkan dalam tempoh 8 jam bermula 7 Oktober, 10.00 malam hingga 6.00 pagi keesokan harinya.

“Pihak Syabas berharap pengguna yang terlibat dengan gangguan sementara ini akan bersabar dengan kesulitan tersebut kerana pembaikan separa tersebut perlu dilaksanakan bagi mengelakkan kerosakan serta gangguan bekalan air yang lebih besar,”jelasnya menerusi satu kenyataan media.

Priscilla juga menasihatkan pengguna agar menyimpan bekalan air secukupnya serta menggunakan air secara berhemah sepanjang tempoh gangguan tersebut.

Sekiranya mempunyai sebarang pertanyaan lanjut, pengguna boleh menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan (PUSPEL) menerusi talian bebas tol 1-800-88-5252 atau SMS; dengan menaip PUSPEL, dan hantar ke 39222.

Berikut adalah kawasan-kawasan yang terjejas ekoran kerja-kerja pembaikan Rumah Pam Wangsa Maju.



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved