Gambar majlis perkahwinan Radhi OAG & Shahira Ayu

on Friday 4 April 2014

 Tahniah kepada Radhi OAG, 37 atau nama sebenarnya Mohd Radhi Razali selepas sah bergelar suami kepada kepada Nur Shahira Ayu, seorang model sambilan berusia 20 tahun dengan sekali lafaz.

Majlis pernikahan itu berlangsung di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam dan pasangan ini dinikahkan oleh Ustaz Mohd Firdaus, Imam Masjid dengan berwalikan Zahiri, bapa pengantin perempuan.

Majlis merisik, pertunangan dan pernikahan yang diadakan sekaligus ini menyaksikan pengantin perempuan menerima 12 dulang hantaran antaranya kek, tepak sirih, sejadah, beg tangan berserta dompet, set wangian, produk kecantikan, seutas cincin, senaskhah Al-Quran, dan manisan, lapor ohbulan.

Manakala Radhi pula menerima 14 dulang hantaran antaranya buah-buahan, sirih junjung, sejadah, senaskhah Al-Quran, dompet berserta cermin mata dan tali pinggang, pulut kuning, sepersalinan pakaian, produk penjagaan diri, dan banyak lagi.

Sebagai informasi, Radhi sebelum ini pernah berkahwin dengan Shazlin Sharif pada 1 Januari 2005 dan bercerai pada 8 Jun 2010. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Muhammad Rifdhi Muslim berusia sembilan tahun.
 
Radhi OAG Nikah

sawq
sumber: http://plbgaimacam.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved