Punca sebenar Fasha Sandha mengamuk lagi, tinggalkan lokasi penggambaran

on Tuesday 18 March 2014


Sebelum ini pelakon popular Fasha Sandha pernah bengang dengan sikap Dazrin Kamaruddin yang sering lambat datang ke lokasi penggambaran ketika menjayakan drama bersiri Miranda.

Bagaimanapun, isu tersebut kembali reda selepas Dazrin menyatakan permohonan maaf secara terbuka melalui satu sidang media khas.

Baru-baru ini, akhbar Berita Harian melaporkan Fasha Sandha meninggalkan lokasi penggambaran kerana bengang dengan sikap pelakon Amyra Rosli yang tidak menepati masa dan berturut-turut datang lewat sehingga berjam-jam.

“Hari-hari menunggu macam ni. Penat laa… Tolonglah hormat masa, hormat pengarah!. Saya memang tegas dalam soal displin dan displin juga penting dalam apa jua keadaan. Nak kerja dengan saya, kenalah ikut cara saya. Tapi, saya tunggu tiga jam di atas kelewatan setiap hari. Ini sudah melampau!"

Penulis makin pelik dengan sikap segelintir pelakon junior yang suka sangat datang lewat ke lokasi penggambaran. Tak hormat langsung pelakon senior dan pengarah. Bajet dah popular kot. Kalau macam ni lah sikap dan disiplin mereka, memang kerjaya sebagai pelakon tak akan ke mana.
sumber: http://plbgaimacam.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved