Nik Aziz Maafkan segala kesilapan saya selama pimpin Kelantan

on Monday 31 March 2014


KOTA BHARU: "Maafkan segala kesilapan saya selama saya pimpin Kelantan. Ni sakit saya mungkin Allah nak kifarah dosa saya atas apa kesalahan saya buat selama saya pimpin Kelantan," ucap bekas Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pagi Sabtu.

Mursyidul Am PAS itu memohon maaf ketika menyampaikan kuliah Subuh di Masjid Pulau Melaka yang terletak di sebelah rumahnya.

Beliau melepaskan jawatan sebagai Menteri Besar selepas Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) biarpun berjaya mengekalkan kerusi sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Chempaka.

Nik Aziz tidak menyambung tugasnya sebagai Menteri Besar Kelantan selepas 23 tahun menduduki kerusi tersebut sejak 1990.
sumber: http://artismeletop.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved