Hanez Suraya Mohon Maaf Kenyataan Status “Duda” Teman Lelakinya

on Friday 28 February 2014

Adakah dengan permohonan maaf daripada Hanez Suraya ini bermakna yang teman lelakinya masih suami orang dan bukan seorang duda seperti yang digembar-gemburkan? Jeng, jeng, jeng. Nampak gayanya makin hangat kemelut yang melanda Hanez. Agak pelik juga mengapa wanita secantik Hanez memilih lelaki yang sedang/pernah berkahwin untuk dijadikan kekasih hati.

Rasanya masih banyak lelaki di luar sana yang single dan tidak pernah menjadi suami orang. Apa pun dengan kenyataan maaf ini, semoga hati pihak yang terluka sedikit sebanyak sembuh. Kata Hanez Suraya menerusi Harian Metro hari ini:-
Saya dengan rendah hatinya ingin memohon maaf mengenai kenyataan berkaitan R seorang duda baru-baru ini. Saya tahu status dan cerita sebenar mereka (status perkahwinan R), tapi tak mahu membuka aib mana-mana pihak sekarnag.
Saya juga tak ada hak untuk bercakap mengenai status dan hal peribadinya melainkan ia datang daripada mulutnya sendiri. Apa juga berlaku, biarlah tuan punya badan yang bercakap sendiri. Tolong hormati perkara itu.

Sepatutnya satu sidang media diadakan semalam untuk menjelaskan mengenai kontroversi ini namun sidang media tersebut terpaksa ditunda atas sebab tertentu kepada hari Rabu atau Khamis depan. Hmmmmmm. Kalaulah betul kekasih Hanez Suraya masih berstatus suami orang, memang boleh perang dingin dibuatnya. Namun apa-apa pun, kita sama-samalah tunggu penjelasan daripada pihak yang terbabit. Jangan kerana kontroversi ini Hanez tak jadi kahwin sudah lah. Kang tak pasal-pasal gagal dalam percintaan lagi.
sumber: http://adf.ly/269729/banner/http://beritaornews.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved