Hanez Suraya Dedah Sebab Bakal Suami Jatuh Cinta

on Friday 21 February 2014


Baru-baru ini, hangat diperkatakan tentang seorang pelakon jelita yang bakal menamatkan zaman bujangnya tak lama lagi. Siapa lagi jika bukan pelakon drama bersiri “Autumn Di Hatiku”, Hanez Suraya.


Hanez dikatakan akan berkahwin dengan kekasih hatinya yang juga merupakan seorang ahli perniagaan pada tahun ini dan jejaka itu khabarnya sudah pun bertemu dengan ahli keluarga Hanez untuk melamar.

Ketika ditemui di Majlis Pelancaran Drama ‘Autumn Di Hatiku 2″, pelakon jelita itu berkata, sifatnya yangsimple membuat jejaka itu terpikat pada dirinya.

laupun kami masih baru berkenalan, sikap Hanez yang simple dan mudah didekati membuatkan dia tertarik pada Hanez.

Selain tu, dia suka bila Hanez ada ciri-ciri wanita idaman dia, sebab Hanez ni suka budak-budak dan bila dengan dia Hanez jadi diri sendiri, nampak tegas tapi sebenarnya manja.

Selain itu, duta produk Aura White ini berkata, dia terpikat dengan sikap bertanggungjawab yang ada pada jejaka itu hingga membuatkan hatinya terbuka untuk menerima lamaran tersebut.

Dia seorang yang bertanggungjawab dan pandai mengambil hati. Kalau nak tahu, dia bukan saja bercinta dengan Hanez, malah dia turut bercinta dengan keluarga Hanez.

Pendek kata, ahli keluarga Hanez semua suka dan merestui hubungan ini. Dia tak sama seperti lelaki lain yang pernah Hanez kenal sebelum ini.

Dalam pada itu, Hanis berkata, persiapan masih belum dibuat, tetapi mengikut perancangan mereka akan berkahwin tahun ini.

InsyAllah, jika tiada apa-apa perubahan, kami pasti akan berkongsi bersama peminat tarikh dan tempat persandingannya nanti.

Apa yang kami minta, peminat mendoakan kebahagiaan kami dan semoga apa yang dirancang ini kan menjadi kenyataan.
sumber: http://www.ohbulan.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved