Enggan Mohon Maaf, Sharnaaz Dakwa Bukan Salah Dirinya

on Tuesday 25 February 2014

Ekoran dakwaan dirinya memarahi dan menyerang Nisdawati, Sharnaaz Ahmad tampil menerusi Harian Metro semalam untuk membela dirinya.

Menurut Sharnaaz, semua orang yang terlibat di dalam penggambaran drama Bukan Aku Tak Cinta mengetahui sikap pasangan suami isteri berkenaan.

Agaknya sikap apakah yang dimaksudkan oleh Sharnaaz ini? Hmmmm. Makin banyak teka-teki daripada jawapan yang timbul di dalam kontroversi ini. Apa yang pasti, Sharnaaz enggan memohon maaf dan yakin dirinya tidak bersalah.

"Saya tidak perlu menjelaskan punca kejadian ini. Benda ini kecil sahaja tetapi dibesarkan mereka (Nisdawati dan Fauzi). Saya rasa tidak perlu dibawa kepada media."
"Biarlah mereka memburukkan saya tetapi saya akan mengambil pendekatan tidak mahu menjelaskan lebih lanjut. Pengalaman lalu mengajar saya. Setahu saya, saya tidak bersalah dan tidak akan melutut (mohon maaf)."
sumber:kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved