Nie Dia !! Rawatan Spa Yang Unik dan Teramat Pelik ..

on Monday 27 January 2014

BOSAN dengan rawatan di spa yang itu-itu saja? Kenapa tidak cuba berkunjung ke spa center yang menawarkan pelbagai treatment unik. Apalagi bila spa yang dimaksudkan tersebar di berbagai di dunia. Berminat?. Jom Saksikan rawatan spa yang unik dan teramat pelik . Ayuh !!!!
BEER BATH
Berendam dengan bubble bath setelah seharian bekerja memang akan memberi rasa rileks bagi tubuh. Khasiat yang lebih dahsyat diberikan bir hitam.Terapi relaksasi ini ditawarkan di sebuah hotel berbintang di Czech Republic.
Kononnya, vitamin dalam bir boleh meremajakan kulit dan mengendurkan otot-otot yang tegang. Selain itu, terapi bir ini dituntut boleh mencerahkan kulit dan bagus untuk rambut.sumber
RAMEN BATH

Pernahkah anda membayangkan berada di lautan mi? Kini impian itu boleh diwujudkan di spa Hakone Kowakien Yunessun, Jepun. Spa ini mempunyai rawatan berendam dalam mi ramen, kolagen, dan ekstrak bawang putih.Konon, terapi ini boleh meningkatkan metabolisme kulit dan ada yang juga mengatakan rawatan ini boleh memutihkan kulit ..
SPERMA LEMBU JANTAN UNTUK RAMBUT ROSAK
Ada sebuah salon di London, Hari s Salon, yang menggabungkan sperma lembu jantan dan katera akar tanaman dari Iran yang kaya protein yang digunakan untuk merawat rambut rosak. Rawatan yang bernama Aberdeen Organic Bull Sperma ini dituntut berkesan untuk menyuburkan rambut, melindungi, dan merawat rambut rosak.
sumber: zamrispoon
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved