Artis Lelaki Tagih Cinta Penyanyi Wanita

on Thursday 30 January 2014


Bukan sekali dua kita dengar cerita mengenai seorang artis lelaki ini yang gemar mencanang kisah cintanya kepada umum. Jumpa hari ini, kisah cintanya dengan gadis X, jumpa tulat kisahnya dengan gadis M pula. Kadang-kadang terfikir sama ada artis lelaki ini propa atau memang nasibnya malang bab-bab bercinta ini.

Selidik punya selidik, rupa-rupanya ada kisah kenapa cintanya dengan gadis lain tidak bertahan lama. Mungkin memang tiada jodoh antara mereka, namun menurut teman kaki gosip GUA, artis lelaki ini masih lagi menagih cinta daripada seorang penyanyi wanita.

Kononnya, artis lelaki ini pernah menyuarakan hasrat untuk menghantar rombongan merisik, tetapi penyanyi wanita ini asyik memberi 1001 alasan kononnya sibuk dan sebagainya. GUA pun hairan dengan penyanyi wanita ini, kalau dah tak suka artis lelaki ini, cakap saja terus-terang. Jangan beri harapan sampai kurus kering artis lelaki ini dibuatnya.

Kadang-kadang kesian juga apabila cinta kita tak terbalas, silap-silap boleh meroyan dibuatnya. Namun, kalau hati sudah ditetapkan untuk si dia, 100 gadis yang datang sekalipun, belum tentu artis lelaki ini nak pandang.

Agak-agaknya apalah keistimewaan penyanyi wanita tersebut di mata artis lelaki ini? Pasti sesuatu yang berbaloi. Kalau tidak mana mungkin artis lelaki ini setia dan sabar menunggu walaupun cintanya pernah ditolak. Apapun, GUA harap artis ini dapat menemui cinta sejatinya. Jangan yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. 
sumber: http://www.gua.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved