Gadis Belasan Tahun Tersepit Dalam Mesin Basuh .

on Saturday 4 January 2014


Ada - ada saja kelakuan kanak-kanak zaman sekarang . Bersemangatnya bermain , gadis berumur 10 tahun ini terperangkap dalam mesin basuh. Kejadian ini bermula apabila gadis ini yang namanya dirahsiakan itu sedang bermain sorok - sorok bersama sepupunya di rumah di South Jordan , Amerika Syarikat .

Dia kemudian mengambil keputusan untuk bersembunyi ke dalam mesin basuh . Keputusannya tersebut dasar keinginannya yang kuat untuk bersembunyi . " Dia benar - benar bersembunyi , " kata ibunya , Nicole Rhoades . Namun bila gadis tersebut ingin keluar dari mesin basuh , kaki gadis itu tersangkut di mesin pengering .

Sepupu dan ahli keluarga yang mengetahui , terus berusaha mengeluarkan gadis tersebut dengan pelbagai cara . Diantaranya dengan menggunakan kacang , ais dan air panas . Namun sayang usaha tersebut gagal semua .

Akhirnya mereka memanggil panggilan kecemasan 911 . Tidak berapa lama kemudian para petugas datang untuk menyelamatkan gadis itu . Setelah usaha menyelamat selama 90 minit , gadis kecil ini boleh keluar juga .

Kakinya yang sempat mengalami kejang akhirnya boleh kembali digerakkan . " Selepas kejadian tersebut kami ketawa bersama - sama , " kata Nicole . " Namun di saat itu kami merasa ketakutan . "


sumber; http://zamrispoon.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved