IBU INI BERKAHWIN DENGAN ANAK NYA ATAS DASAR CINTA

on Tuesday 10 September 2013


Betty Mbereko mengahwini anaknya sendiri dengan alasan rasa cinta satu sama lain. Kini keduanya ingin merasmikan cinta mereka hingga ke gerbang perkahwinan.

Wanita berusia 40 tahun ini juga sedang hamil hasil perhubungan dengan anak kandungnya. Betty telah menjadi janda selama 12 tahun dan tinggal dengan anak lelakinya Farai Mbereko, yang kini berusia 23 tahun. Dia sangat bangga kerana dengan keringatnya sendiri dia membesarkan Farai hingga besar dan berjaya.

Setelah kematian suaminya, wanita ini semakin merasa memiliki hak penuh atas anak lelakinya itu. Dia juga berkata berhak berkahwin dengan Farai kerana dia merasa dia lah orang paling berjasa dan tidak ada wanita lain yang lebih berhak.

Tindakan si ibu itu disokong oleh anaknya.Malah dia mengakui sudah bersedia berkahwin dengan ibunya. Farai juga akan membayar mahar perkahwinan ayahnya yang belum dibayar kepada neneknya.

Banyak pihak yang tidak setuju kerana dianggap melanggar norma dan agama. Ketika ketua penduduk memberi pilihan untuk memutuskan pernikahan atau keluar dari kampung mereka, pasangan ibu dan anak ini memilih untuk meninggalkan kampung dan meneruskan perkahwinan mereka.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved