Bergambar Dengan Anjing, Karl Shafek di Kritik Peminat

on Thursday 9 January 2014

Bahana bergambar dengan seekor anjing yang dikongsikan menerusi akaun Instagram, Karl Shafek menerima reaksi yang bercampur baur dan perdebatan hangat di kalangan peminatnya. Gambar itu dirakamkan ketika Karl Shafek Pantai Padang Padang, Bali, Indonesia . Rata-rata peminat melahirkan rasa kurang senang dengan tindakan pengacara kacak ini.


Menurut Karl Shafek, nalurinya yang menggemari binatang menyebabkan dirinya bergambar dengan anjing tersebut, namun begitu beliau tetap membataskan dirinya.

"Tapi sudah tentu saya tahu batasnya. Cuma kebetulan ketika saya melawat pantai itu dan ternampak anjing yang comel berkenaan, jadi saya ambil keputusan untuk bergambar.
"Saya tak sentuh pun, malah saya bergambar agak jauh dari anjing itu kalau dilihat daripada sudut satu lagi. Saya tak terkejut pun bila timbul isu sebab masing-masing ada pendapat dan mungkin ada yang anggap ia sensitif tapi sebagai Muslim, saya tahu batasnya.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved