Nukilan Sedih Amy Search Menanti Kepulangan Anak

on Wednesday 11 September 2013

Pengakuan serta pengakuan daripada isteri Amy Search, Nourish mengenai kisah di sebalik kemalangan yang menimpa Nabila Huda, memang amat mengejutkan ramai pihak yang memandang negatif kenyataan tersebut.


Sebaik saja kenyataan Nourish keluar, menerusi Instagramnya @akuamysearch, Amy Search sendiri telah menyiarkan kenyataan terbaru beserta gambar bulan sabit yang menguatkan lagi luahan Nourish.

Menerusi posting tersebut, Amy telah melayangkan status berbunyi;

"Ada yang menanti kepulangan atau panggilan seorang yang dikasihi dari pagi Syawal hingga berakhirnya Syawal. Walau pun sepi namun doa tetap dihimpun hingga mati dan kemaafan tetap diberi...KASIH IBU BAWA KE SYURGA.."KASIH AYAH BERGALANG NYAWA...KASIHILAH AYAH IBU KAMU SEPERTI MANA MEREKA SANGAT MENYAYANGI KAMU"



Susulan dari posting Amy itu, ramai yang telah memberikan komen dan mengatakan mereka sedih membaca luahan Amy. Malah, Amy Search sendiri turut membalas komen-komen tersebut dengan komen berbunyi...

"Bukan wang yang dinantikan tetapi permata hati yang ingin dipeluk, cium dan memaafi dosa walau sebesar dunia."



Apa yang penting, dari Instagram ini, jelas sudah membuktikan Amy berada di pihak yang sama dengan isterinya Nourish. Malah, ia juga menggambarkan Nourish bukan sengaja membuat cerita tersebut kepada pihak media atau wartawan.

Semoga jalinan kasih anak beranak ini akan kembali bertaut. Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak hubungan sesama darah daging.

Sumber : kezoom.blogspot.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved