GAMBAR TERKINI NAERA MIKAYLA, ANAK NABIL DAN NAZIRAH

on Sunday 16 June 2013

Berikut adalah gambar terbaru anak Nabil dan isterinya Nazirah, Naera Mikayla yang dilahirkan pada 25 Disember tahun lepas. Nabil mengakui dirinya selalu rindukan anaknya dan kerap mengomol sehingga Naera hampir menangis.



Menurut Nabil, “Pengalaman menjadi seorang bapa adalah satu pengalaman yang sangat seronok dan tidak dapat digambarkan. Rezeki yang saya terima dalam industri hiburan juga semakin murah. Jika dahulu selepas saya habis penggambaran atau persembahan pentas, saya terus pulang ke rumah dan tidur, tapi kini apabila pulang ke rumah, saya rasa seronok dan tak sabar ingin bermain dengan anak saya,”

Apapun jom kita tengok gambar terbaru anak Nabil Ahmad dan Nazirah Ayub





Sumber : gua.com.my
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© INFO SANTAI All Rights Reserved